Het is mijn droom om een broedplek te zijn voor de marketeer van de toekomst. Met Online Marketing Bakery faciliteren we hierin en met Onruststokerz hebben we een bekend mediaplatform gebouwd waarmee we ook andere ondernemers helpen iets gelijkwaardigs op te zetten.
Wat me écht drijft met Onruststokerz is mijn visie op de veranderende mediawereld. Ik geloof dat ons kijkgedrag enorm veranderd is. Vroeger was het makkelijk: je had printmedia, en als je écht groot wilde aanpakken dan ging je voor TV of radio. Nu heb je 1001 kanalen en verandert ons kijkgedrag ieder jaar weer. Daarop inspelen en innovatieve concepten creëren is waar ik voor leef.
We bevinden ons in een nieuw medialandschap waar traditionele regels niet meer gelden. Met Onruststokerz wil ik vooroplopen in die transformatie. Niet alleen door onze eigen content te verspreiden, maar door een geheel nieuwe benadering van media te ontwikkelen die meebeweegt met hoe mensen vandaag en morgen content consumeren.Met STOBE hebben we een brand gecreëerd dat bekend staat als thuisbioscoop merk, waar vele mensen tegenop kijken. Alle bedrijven faciliteren me in mijn ondernemersdrang en geven mij en mijn gezin een mooi leven.
Is dit een grote uitdaging? Zeker. Ben ik soms onzeker? Tuurlijk. Maar juist die onzekerheden zijn voer voor groei – en daar ben ik verslaafd aan. Groeien met like-minded organisaties en ondernemers, samen door die onzekerheid navigeren en sterker aan de andere kant komen. Geen succes zonder hobbels. Juist die oneffen weg brengt je naar plekken waar anderen niet komen.